Τετάρτη 6 Μαΐου 2009

Σααααααακη!

( Ο μικρός έχει πέσει στο διάδρομο στο πάτωμα και φωνάζει)

- Ο παππούς μου το άλλαξε!!!

(Έβλεπαν μαζί τηλεόραση και την ώρα που είχε ρεπορτάζ Σάκη ο παππούς υπέπεσε στο ολίσθημα του να αλλάξει κανάλι. Εγώ στο άλλο δωμάτιο κάνω ότι δεν τον ακούω για να δω μέχρι που θα το φτάσει. )

- Ο παππούς το άλλαξε το Σακηηηηηηη…..

( Καθώς βλέπει ότι ο παππούς δεν έχει σκοπό να αλλάξει κανάλι από την μία και εγώ δεν σηκώνομαι από την άλλη αρχίζει να σέρνεται σαν ΟΥΚας στο πάτωμα πλησιάζοντας με. Συνεχίζει να φωνάζει.)

- Ο παππούς μου το άλλαξε!!!!

( Νευριασμένος -καθώς δεν του δίνω σημασία- παίρνει τη στροφή και αρχίζει να απομακρύνεται –σερνόμενος πάντα- . Όταν συνειδητοποιεί ότι έχει απομακρυνθεί υπέρ το δέον, επιστρέφει με την φιδίσια όπισθεν και με μια οσκαρική ερμηνεία πέφτει ο μισός στο δωμάτιο και ο μισός στο διάδρομο.)

- Ο παππούς μου το άλλαξε!!!!

( Η μάχη ήταν άνιση. Σηκώθηκα και τον μάζεψα μαζί με το παγουρίνο, το κουτί με τα αυτοκινητάκια που είχε φορέσει χιαστί και το κινητό που είχε στο χέρι. Συνέχισε να γκρινιάζει «ο παππουουουουουους…..» μέχρι μου τον έβαλα στο κρεβάτι και είδαμε τι άλλο Σααααακη)

Άντε και του χρόνου σπίτι μας!


1 σχόλιο: