Τρίτη 14 Ιουλίου 2009

τα τρομερά παιδιά (bebi's guests)


Όλα τα παιδιά στον παιδικό έχουν πάρει από 1 δεντράκι και το φροντίζουν να μεγαλώσει. Η Πιπίτσα 1 πρωινό κάθεται και έχει πλαντάξει στο κλάμα. Πλησιάζει ο μπόμπιρας και της λέει

- Τι κλαις;

- Μου πήραν το δεντρααααααααααακι μου!!!

- Πάρε 1 άλλο

- Μου πήραν το δεντράααααααααααααακι μου!!!

- Σου είπα πάρε ένα άλλο!

*το βιολί της η Πιπίτσα*

- Μου πήραν το δεντράαααααααααααααααααααααααααακι μου!!!

- Έ τότε πάρε τον πούλο!


Έξαλλη η δασκάλα βάζει τον μπόμπο τιμωρία

- Στη γωνία τιμωρία να γίνεις άνθρωπος

Ο μπόμπος κάθεται λίγο και μετά πλησιάζει τη δασκάλα και ρωτά με αθωότητα την κυρία

- Κυρίιιιιιιιιιιιιιιιιιιιια... Τώρα έγινα άνθρωπος?

2 σχόλια:

  1. iiiiiiiiii ε όχι και πάρε τον πούλο. Αν και καλά της είπε της σκρόφας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. εγώ πάντως γέλασα με την καρδιά μου όταν μου διηγήθηκαν το σκηνικό και είπα να το μοιραστώ :)

    χαιρετώ τον μοναδικό μου αναγνώστη - κολλητό του Γλυκούλη!

    εύχομαι να περνάς όμορφα και πολλά πολλά μπάνια (δεν έχω κάνει ακόμα κανένα :(

    ΑπάντησηΔιαγραφή