Κυριακή 28 Δεκεμβρίου 2008

Χρήμα



Έχω ένα πρόβλημα με τα λεφτά. Δεν τα πάω καλά με τους αριθμούς. Επειδή παίρνω και όλα τα κεριά από το παγκάρι, συμφωνήσαμε στο εξής:




όταν το λεφτό έχει πάνω το 1, θα παίρνω 1 κερί
όταν το λεφτό έχει πάνω το 2, θα παίρνω 2 κεριά.

Ψάχνοντας τα λεφτά στο αυτοκίνητο, ανακάλυψα και 1 ωραίο κόκκινο λεφτό με το 5 επάνω.
Το παίρνω όλο χαρά και ορμάω έξω από το παρκαρισμένο αυτοκίνητο προς την εκκλησία φωνάζοντας με το κέρμα ψηλά μέσα στη χούφτα μου.


5 κεριά!


5 κεριά!!!
ΥΣ. Πριν φτάσω τρέχοντας στα κεριά, κάτι με άρπαξε και με σήκωσε στον αέρα.
Το πάλεψα όσο μπορούσα αλλά βρέθηκα για ακόμα μία φορά με 1 μόνο κερί στο χέρι.
Αδικία! Αφού έγραφε 5 που σας λέω!

3 σχόλια:

  1. εμμ είδες, άδικος που ειναι ο κόσμος;
    όσα κεριά θέλεις να παίρνεις, ευλογία ειναι να πεις στη μαμά σου και θα σ' αφήνει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. *μυστικό*

    είναι που είμαι γλυκούλης και όμορφος και τρυπώνω και παίρνω όσα θέλω. Μέχρι και στο ιερό τρυπώνω και μπαινοβγαίνω παίρνοντας από τα καλά κεράκια, που μυρίζουν όμορφα.

    αμ πως!

    ας με καταπιέζει η μαμά, εμένα μου δίνουν... και αν δεν μου δώσουν, βάζω τις φωνές.. και τότε τρέχουν να μου δώσουν όλοι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή