Τετάρτη 18 Φεβρουαρίου 2009

Τα μελομακάρονα

Ο μικρός είναι τρομερά γλυκατζής σε σημείο που έχουμε αναγκαστεί να βγαίνουν τα γλυκά με το δελτίο και σε συσκευασία δείγματος π.χ. σοκοφρετίνια, σοκολατάκια κ.τ.λ. γιατί πηγαίνει και κλαίγεται στον καθένα ξεχωριστά με υπομονή και επιμονή μέχρι να του δώσει γλυκό ή "κάτι τις" όπως το ζητά. Το αποτέλεσμα είναι ο μικρός να τσακίζει τουλάχιστον 2 σοκολάτες χώρια τις καραμέλες κ.τ.λ.
Τα Χριστούγεννα λοιπόν όταν πήγαινε 5 η ώρα το απόγευμα, αφού είχε ξυπνήσει, είχε ζωγραφίσει κόλλες, τοίχους, μούτρα κ.τ.λ. περιμέναμε να αρχίσει ο πανικός.

- ΚΑΤΙ ΤΙΣ! ΚΑΤΙ ΤΙΣ! ΚΑΤΙ ΤΙΣ!

Ο μικρός σιωπή. Λέγαμε θα του έδωσε κάποιος άλλος γλυκό και θα μπούκωσε και ησυχάσαμε. Ένα απόγευμα έτυχε και ήμασταν όλοι μαζί και πάλι ο μικρός δεν ζήτησε τίποτα. Το θέμα γινόταν όλο και πιο ύποπτο, οπότε ξεκινήσαμε την παρακολούθηση.
Εκεί που ο μικρός σουρεαλιστής ζωγράφιζε, σταματά και κάνει μεταβολή για την κουζίνα. Αθόρυβα πηγαίνω πίσω του και τον βλέπω να έχει ανοίξει το ντουλάπι της κουζίνας, να έχει χωθεί ο μισός μέσα, να βουτά 1 μελομακάρονο από την πιατέλα που ήταν πίσω-πισω, να το χώνει γρήγορα-γρήγορα στο στόμα και να επιστρέφει γρήγορα στη θέση του σαν να μην συμβαίνει τίποτα.

Περιττό να σας πω ότι βούταγε τουλάχιστον 3-4 μελομακάρονα ημερησίως με αυτόν τον τρόπο δίχως να τον έχει υποψιαστεί κανείς μέχρι εκείνη τη στιγμή που τον έκανα τσακωτό. Βλέπαμε τα μελομακάρονα που εξαφανίζονταν αλλά όλοι νόμιζαν ότι τα έτρωγα εγώ....

5 σχόλια:

  1. Eδώ κολλάνε δύο παροιμίες γλυκιά μου Σπαρκούλα:
    1. Καλύτερα το μάτι σου παρά το όνομά σου! (το'χεις το όνομα της γλυκατζούς μάλλον...)
    2. Το μήλο κάτω απ' τη μηλιά θα πέσει καλή μου!!!

    Φιλάκια και στους δυο σας ! xxx

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. δεν μπορεις να φανταστείς, τι ευτυχία θα ήταν για μενα αν έτρωγαν έτσι οι δικές μου!
    ο Χρονης με κοροϊδεύει πααρα πολύ όμως.

    ασε που εχει καταντησει να ειναι αυτο πια, το βαρομετρο της διαθεσης μου..
    τρωει το Ραφακι; πετάω εγώ
    έπαψε να τρωει; πέφτωωωωω!!

    εχω κανει και αναρτησεις επι του θεματος, αχχχ

    να μου τον φιλησεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Οχι που θα περιμενε ελεημοσυνες, πολυ καλα εκανε!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Ένδειξη ζωής
    Το πεπρωμένο φυγείν/φαγείν αδύνατον.

    @Μαριλένα
    Έλα από εδώ να σε κάνει ο δικός μου πύραυλο. Δε σταματά να τρώει ΠΟΤΕ!
    ΖΜΑΤΣ!

    @Adamantia
    Ο μικρός; ελεημοσύνη; και που αναπνέουμε το οξυγόνο του πολύ μας πέφτει!

    @Mahler
    Μούτ(ρ)ο... Μεγάλο!
    (και δεν προλαβαίνω να κρατάω και σημειώσεις)

    ΑπάντησηΔιαγραφή