Παρασκευή 2 Ιανουαρίου 2009

Bebis multitasking


2 πάματα θέλω στο πισί. Το γ(ρ)άψιμο (word) και την αλεπού (mozzila). Μισό - Μισό. Το φτιάχνω. Μεγάλα γ(ρ)άμματα, κόκκινα, μπλε και το "ακαντού - ντου - ντου"
(youtube... ω ναι ξέρει και τα βρίσκει από τα Bookmarks, ξέρει να τα ψάχνει και να κάνει λίστα με αγαπημένα όπως και να σερφάρει γενικώς)

Δε με γελά η μαμά. Ξέλω. Όταν λέει πωθ το βάζει για νάνι και το κλείνει και κατεβάζει την οθόνη, δεν κάνει νάνι.
Πάω στην γ(ρ)αμμή στην άκ(ρ)η και πάω εδώ και εκεί και πιο κει και κλείνει.
Τώλα μ' αλέσει το μαύλο το γάψιμο (γραμμή εντολών MS-DOS). Η μαμά φωνάζει και το κλείνει αλλά εμένα μ' αλέσει να γάφω εκεί.

Να πάλει η μαμά το μικό κόκκινο πισί. (Ένα παιδικό- κουδουνίστρα)
Δεν το θέλω. Εγώ θέλω το μαύλο το μεγάλο. Να βγάζω φωτογ(ρ)αφίες, να βάζω μουσική,(windows media player, winamp με εναλλαγή μουσικών και φωτορυθμικών μέχρι να βρει αυτά της αρεσκίας του), να βάζω την μπαντούα! (ζωγραφική).

Το θέλω δικό μου και εγώ κλαιιιιιιιιιιιιιιιιιιωωωωωωωωωωωωωωωωω όταν μου το
παί(ρ)νουν.

Έχω μία δουλίτσα στο πισίιιιιιιι.


Γιαγιαααααααααααααααααααααααααα η μαμά μου το πήηηηηηηηηηηηηλε!


Κουλάστηκα τώλα. Λίγο διάλλειμα τώλα.
Να μην ακούω φωνούλες. ΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣΣςςςςς. Σιωπή.


7 σχόλια:

  1. βρεεε το μωρό!
    σε λιγο, θα ξερει πιο πολλά κι από σένα!
    :))

    έτσι, έτσι να συνεχισει
    κι όταν μαθει να γραφει, να τον συνδέσουμε με το μσν του Ραφακίου, να μιλανε παρέα
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. άσε.. όταν ανοίγει την γράμμή MS DOS με πιάνει τεταρταίος.. ενώ αναρωτιέμαι
    ποια η στατιστική πιθότητα να δώσει εντολή για format?

    ο μόνος λόγος να μάθει την αλφαβήτα είναι γιατί του τάξανε ότι όταν την μάθει θα του πάρουν δικό του. αληθινό. όχι σαν την κουδουνίστρα που πέταξε με την 1.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σε βρίσκω καταπληκτικό και πολύ αντράκι!
    Γουστάρω τα έξυπνα παιδιά!

    Εξαίρετο μπλογκάκι..τρυφερο και γλυκό!

    Φιλάκια
    από μια 40άρα "θεία" χαχαχαχα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ε αφού έμαθε τα MS-DOS μια χαρά. Καλησπέραααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Γλυκε μου ομορφουλη πρεπει ν' ανησυχισω πολυ που εγω δεν ξερω να τα κανω ολα αυτα?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. @mahler
    αυτό που με ανησυχεί είναι ότι δεν επαναύεται αλλά αναρρωτιέται τι έχει μέσα και τρέμει η ψυχή μου κάθε που τον πιάνω με κατσαβίδι στα χέρια!

    @Adamantia
    Καλημέρα Θεία, θα θτα μάθω εγώ!
    *φιλί*

    ΑπάντησηΔιαγραφή