Δευτέρα 19 Ιανουαρίου 2009

Εγώ σ' αγαπάω πιο πολύ!


- ΕΓΩ ΠΙΟ ΠΟΛΥ!!
- Εγώ σ' αγαπάω πιο πολύ. Για κοίτα. Ψηλάαα. Μέχρι εκεί τον ουρανό.

(τεντωμένο χέρι ψηλά)

- Εγώ πιο πολύ!!!

(τεντώνεται να φτάσει το χέρι)

- Εγώ πιο πολύ. Για κοίτα. Τόοοοσο ψηλά.

(Ο μικρός έχει σηκωθεί όρθιος στις μύτες των ποδιών του. Τεντώνεται και παλεύει να φτάσει πιο ψηλά από τα δάχτυλά μου)

- Εγώ πιο πολύ!!!! Τόοοοοοοοοοοσο ψηλά!!!

(Προσπαθεί να σκαρφαλώσει στο χέρι μου και καθώς δεν τα καταφέρνει, προσπαθεί να το κατεβάσει κάτω, προκειμένου το δικό του χέρι να είναι πιο ψηλά από το δικό μου).

- Κοίτα. Εκεί. Ψηλά. Τόσο πολύυυ σ' αγαπώ.
- ΕΓΩ ΠΙΟ ΨΗΛΑ ΣΟΥ ΕΙΠΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!

(Σκαρφαλώνει πάνω μου και αρχίζει να χοροπηδά πατώντας με μέχρι και στο πρόσωπο. Κατεβάζω το χέρι, προλαβαίνει να φωνάξει για 1 τελευταία φορά:

-ΕΓΩ ΠΙΟ ΨΗΛΑ! ΝΙΚΗΣΑ!

πριν τον αρπάξω και τον ρίξω κάτω!

- Σ' έπιασα! Τώρα σ' έχω φυλακή!

4 σχόλια:

  1. χαχχ σ' αρέσει να τον νευριάζεις ή μου φαινεται;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Μαριλενα μου δεν το αφηνει σε ησυχια το παιδι!
    τς τς τς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μαριλένα
    αν δεν πειράξεις το δικό σου το παιδί, ποιο παιδί θα πειράξεις; το ξένο; να με κυνηγά η μάνα του; άσε. καλύτερα να με κυνηγά η δικιά μου, που την ξέρω γύρω γύρω από την τραπεζαρία και μένα και ο μικρός μπροστά να δίνει το ρυθμό! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. @Adamantia
    εγώ? δεν το αφήνω σε ησυχία όταν κοιμάται? ολόκληρο σχέδιο διαπραγματεύσεων κατεβάζουμε, οργανονώμαστε σε 1ης γραμμής, 2ης και 3ης γραμμής αναχαίτισης όταν το σκάσει απο το κρεββάτι του και τρέχει μέσα στο σπίτι "ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΝΑΝΙ, ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑΝΙ"
    Να μην μιλήσω για την ησυχία όταν βουτήξει laptop και κάνει "σσσσ, να μην ακούω φωνούλες, έχω 1 δουλίτσα"... (προσφάτως ανακάλυψε και το skype) και κυρίως να μην μιλήσω για την φασαρία όταν του πάρεις το laptop

    ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ
    ΜΟΥ ΤΟ ΠΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΗΛΕ!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή