Δευτέρα 12 Ιανουαρίου 2009

Το κινητό


- ΜΑΜΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!!
- Τι έγινε μωρό μου;
- Μου πήρε το κινητό!!!
- Γιατί; Έχεις εσύ κινητό;
- Έχω.
- Δεν έχεις. Της νονάς είναι.
- ΕΧΩ ΣΟΥ ΛΕΩ!!!

(Μπουνιές, σπρωξιές και άλλες μπουνιές... καθώς και φωνές μέχρι που βγαίνει η νονά.)

- Έλα να πιούμε το γάλα και μετά θα σου δώσω το κινητό.

(Ακόμα 1 τελευταία σπρωξιά σε μένα την ώρα που με προσπερνούσε τρισευτυχισμένος κρατώντας την νονά από το χέρι καθώς θα του ξανάδινε το κινητό.)

- Άντε μαμά!!!

(Και μούτρα σε μένα!)

5 σχόλια:

  1. Δηλαδή βρήκατε τρόπο να τον ταΐζεται το γάλα του?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. αυτο το "άντε μαμά" ποσες φορές το έχω ακουσει!!
    και με τον ίδιο ακριβώς τρόπο :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Μη σου πω οτι το ακουω και τωρα, Αντε μωρε μαμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. καλέ, θέλουμε κι άλλη ανάρτηση!!

    φιλια πολλά :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. @mahler76
    όχι ακόμα. ο αγώνας συνεχίζεται!

    @Μαριλένα
    Αυτό το "άντε μαμά" έχει μεγαλώσει γενιές και γενιές... μανάδων!

    @Adamantia
    "τι μελωδία τι ένταση, τι ρυθμός!" που τραγουδά και ο Θηβαίος!

    @Μαριλένα
    your wish, my command!

    ΑπάντησηΔιαγραφή