Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Μαμά! Είδα Όνει(ρ)ο!


- Και τι όνειρο είδες;
- Είδα τη νύχτα... και το φεγγάρι... και τη μέρα!

(Το μόνο όνειρο που λέει και κάθε φορά, που ξυπνά έρχεται να μας το πει δηλαδή ότι είδε τη νύχτα... και το φεγγάρι... και τη μέρα...)


(Απόγευμα. Έχω το laptop κλειστό και για να μην το ανοίξει του λέω τη συνηθισμένη ατάκα, ότι κοιμάται και ξεκουράζεται. Έρχεται τρέχοντας λοιπόν να το ανοίξει και μου λέει)

- Ξύπνησε!
- Όχι. Κοιμάται ακόμα!
- Είδε όνειρο! Τη νύχτα... και το φεγγάρι... και τη μέρα!!! Ξύπνησε τώρα

και το ανοίγει!

4 σχόλια:

  1. καλά, θα βαρεθεις να το ακους, αλλα θα επαναλαβω:

    βρε, τι ειν' τουτος; :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Έχω 1 ποικιλία να σου διαλέξω

    παιδί μου- παιδί μου (copyright nona)
    πασάς
    μούτρο
    τζούδι
    ζουζούνι

    και πολλά πολλά άλλα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή