Κυριακή 11 Ιανουαρίου 2009

Μαμά! Πιάσε με! *Εγχειρίδιο* (Γυμναστικής και ουχί μάχαιρα)


1. Προθέρμανση.

- Μαμά πιάσε με! 20 φολές!

(Τρέξιμο γύρω - γύρω από την τραπεζαρία συνοδευόμενο από μερικά σλάλομ γύρω από το τραπεζάκι του σαλονιού αλλά και μερικές στιγμές ανάπαυλας κάτω από το τραπέζι για τον μικρό.)

2. Κατάρρευση.

- Μαμά κουλαστήκαμε λιγάκι. Διάλλειμα τώλα!

(Ελεύθερη πτώση στους καναπέδες με τον γλυκούλη να χοροπηδά πάνω μου για να βολευτεί όσο το δυνατόν καλύτερα. Πριν ακόμα ανακτήσω τις δυνάμεις μου προχωρούμε στο επόμενο στάδιο)

3. Μαραθώνιος μετά φιλαρμονικής

- Μαμά! Ντούπα - Ντούπα με το τύμπανο!

(Αρπάζει το τουμπερλέκι που έχουμε δίπλα από τους καναπέδες και αρχίζει να τρέχει ξανά -βλέπε στάδιο 1- χτυπώντας το τουμπερλέκι και ουρλιάζοντας Ντούπα - Ντούπα! μέχρι νέας πτώσης στους καναπέδες)

4. Ασκήσεις γράμμωσης-χώνευσης.

- Μαμά! Κούνια μπέλα!
- Δεν μπορώωωωωωωωωωωω. Άσε με!
- Μπολείς.

(Προσγειώνεται πάνω μου κοιτώντας με όλο νάζι και παρακάλια. Δεν αντιδρώ. Συνειδητοποιεί ότι βολεύτηκε λάθος και παίρνει τη σωστή θέση. Με ξανακοιτά σχεδόν επιτακτικά. "Είμαι ο άντρας και κάνω κουμάντο".)

- 20 φολές!

(Τον αρπάζω στα χέρια -με το αριστερό χέρι κάτω από το λαιμό του και το δεξί κάτω από τα πόδια του- και αρχίζω να τον σηκώνω από τα πόδια μου μέχρι το πρόσωπό μου ξανά και ξανά μετρώντας μέχρι το 20 ενώ ξεπατώνεται στο γέλιο)

5. Αλήθεια περιμένατε και 5ο;

Έχω ήδη καταρρεύσει και ψάχνω μέρος να κρυφτώ ενώ ο μικρός θέλει ξανά κυνηγητό!


Αν δεν καταφέρω να ξεφύγω, τότε συμπληρώνουμε σετ για τετρακέφαλους και κοιλιακους

(βολεύεται πάνω στα πόδια μου, μου δίνει τα χέρια του και αρχίζω να τον κάνω τραμπάλα πάνω στα πόδια μου, πάνω-κάτω, πάνω-κάτω....)

Τρομαχτικό!

Μπορείς πάντα να ξεφύγεις με το πιγκουινάτο, όπου κάθεται πάνω στα πόδια, σου δίνει τα χέρια και αρχίζεις να τον φέρνεις βόλτα βήμα βήμα στο σπίτι ενώ φωνάζει απαιτώντας και μουσική υπόκρουση....
αγαπημένο μουσικό θέμα

"Θα χο(ρ)έψω 1 βαλσάκι
το χο(ρ)ό που τόσο αγαπώ
ένα βαλσάκι, ένα βαλσάκι..."

Δοκιμάστε να το χορέψετε με τον μικρό πάνω σας!

Απορώ ποιος πληρώνει για personnal trainner και γυμναστήρια την σήμερον ημέρα!

5 σχόλια:

  1. Εμεις που μεγαλωσαν και τα βλεπεις στη πορτα η κατα την εισοδο η κατα την εξοδο!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πιγκουινάτο με μια μικρή διαφορά... Όρθια πατάει πάνω στα πόδια μου, είναι ουσιαστικά κρεμασμένη απ' την μέση μου γιατί με κρατάει σφιχτά για να μην πέσει πίσω και βήμα βήμα έπρεπε να γύρίζουμε όλο το σπίτι κάνοντας και στάσεις, όπου ανέβαινε και κατέβαινε η κυρία!

    ΕΥΤΥΧΩΣ ΜΕΓΑΛΩΣΕ ΠΙΑ !!!!!!!! :)))))

    Φιλάκια στον γλυκούλη μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Adamantia
    Μα και εμείς αυτό παίζουμε. το
    Τώρα με βλέπεις....
    Τώρα όχι!

    αλλά το πιο τρομακτικό είναι

    Τώρα με ακούς..
    Τώρα ΟΧΙ!!!

    run mummy RUN!!!

    @Ένδειξη ζωής
    ο δικός μου δεν μπορεί να στηριχτεί ακομα στη μέση, οπότε του κρατάω εγώ τα χέρια. Εμείς δεν το κάνουμε ΚΤΕΛ αλλά παρωδία του so you think you can dacne! με μια εσάνς από circo Medrano!

    παραλλαγή β: πιγκουινάτο-μυτάτο!

    Μαμά έλα να κάνουμε τα πιγκουινάκια (έλα να τρίβουμε τις μύτες μας μέχρι να τα παρατήσεις κάποιος από τους 2 μας)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. εγώ είμαι η καλύτερη: έχω την Ελένη, που εκτελεί χρέη ψυχαγωγιας και γυμναστικης :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. εσένα σου αρκεί 1 άτομο.... εμείς 4 και με βάρδυες και πάλι χρειαζόμαστε αναπληρωματικούς!!!
    Μας βγάζει knock out με την μία!

    Αχ.... κοριτσάκια

    Ωχ! αγοράκια!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή