Παρασκευή 30 Ιανουαρίου 2009

*Τσισάκια*

- Μαμά ΠΟΥ ΠΑΣ;
- Στο μπάνιο.
- ΚΑΤΟΥΛΙΕΣΑΙ ΠΑΝΩ ΣΟΥ;;;
*μαμά-ρόμπα ξεκούμπωτη*

(Μερικές μέρες πίσω...

βζζζζ....

Ο Γλυκούλης έχει βγει για ψώνια με την γιαγιά και την νονά. Φέρνουν ατελείωτες βόλτες και ο μικρός με την γιαγιά μένουν στο αυτοκίνητο γιατί δεν υπάρχει θέση για parking ούτε για δείγμα. Η γιαγιά θέλει να πάει τουαλέτα. Την ακούει ο μικρός και αρχίζει να την πειράζει.

- Γιαγιά τι έχεις;
- Θέλω να πάω στο μπάνιο
- Γιατί;
- Κατουριέμαι πάνω μου!
- Να πήγαινε εκεί πέρα, όπως πάει ο παππούς
- Όχι, είναι δρόμος. Δώσε μου την χούφτα σου να κάνω τσίσα.
- ΟΧΙ!
- Δεν είμαι κρίμα;
- .....
- Δώσε μου το μπουφάν σου τότε
- ΟΧΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ! Δε στο δίνω! Είναι δικό μου! ΝΟΝΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!!!!!! )

3 σχόλια:

  1. Αχαχαχαχαχ είναι απίστευτος λέμε....Φιλί στη γαμπίτσα του...άντε δάγκωσε και λίγο....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. καλέ, κι εγώ κάτι τετοια γυμνάσια κάνω στο Ραφακι!!
    τα μεγάλα πνεύματα πες στη μανα σου :)))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Δήμητρα
    *ζματς*
    *αα... χρατς!*

    @Μαριλένα
    τραβάτε με και ας κλαίω είναι τα μικρά πάντως αν κρίνω από τον δικό μου με την αδυναμία που της έχει :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή