Σάββατο 17 Ιανουαρίου 2009

Πινόκιο


Ο μικρός εκτός από μούτ(ρ)ο είναι και πολύ μεγάλος ψεύτης. Σε σημείο που δεν τον καταλαβαίνεις πότε λέει αλήθεια και πότε ψέματα.

Σημαδεμένος με γρατσουνιές νυχιές στα μούτρα παίζει την στιγμή της αλήθειας, που έχει μετατραπει στην στιγμή του γλυκούλη.
- Έδειρες κανένα παιδάκι σήμερα;
- Όχι.
- Έδειρες την κυρία σήμερα;
- Όχι.
- Έλα δω να μετρήσω την μύτη σου. Μεγάλωσε καθόλου;

(Πλησιάζει την νονά του, η οποία του πιάνει την μύτη στα ρουθούνια και ανοίγει ελαφρά τα δάχτυλά της καθώς απομακρύνεται από τη μύτη του.)

- Πωπωπω!!! Πόσο μεγάλωσε! Για να δούμε και τη δική μου!

(Πιάνει τη μύτη της και απομακρυνόμενη απο τα ρουθούνια της κλείνει τα δάχτυλά της.)

- Κοίτα η δική μου πόσο μικρή είναι και πόσο μεγάλη είναι η δική σου. Λες ψέματα και μεγαλώνει η μύτη σου σαν του Πινόκιο!

(Ο μικρός αρπάζει έντρομος τη μύτη του ουρλιάζοντας)

- ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΨΕΜΑΤΑ! ΔΕΝ ΘΑ ΞΑΝΑΠΩ ΨΕΜΑΤΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ!!!

4 σχόλια:

  1. @Adamantia
    Αν δε πειράξεις το δικό σου το παιδί, ποιό θα πειράξεις; Το ξένο;;;
    (χώρια που κάτι πρέπει να βρούμε για να του κόψουμε τα ψέματα που ρίχνει με ρυθμούς πολυβόλου)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. μωρέ, δεν ειναι ψέμματα.
    ειναι η ωραιοποιηση της αληθειας :)))


    (η Ελενη, μεχρι προτινος, έκανε πως έπαιρνε τη μυτη της Ραφαηλιας και της ελεγε "σου πηρα τη μυτη!"
    και το μωρο μου φωναζε "δωσ' μου τη μυτη μου, δωσε μου την!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. @Μαριλένα
    χαχα... να 'σαι καλά :) πολύ γέλασα με τις μικρές σου :) σας αξίζουν πολλά πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή